Kohaletoimetamine

TARNEVIIS JA -HIND


Kui tellimuse suurus ületab 100 eurot, on Eestis tarne Omniva või Smartposti pakiautomaati tasuta.


1. Pakiautomaat SmartPost – 3.9 €

Paki kättesaamiseks peate automaadi näidikuekraanil sisestama koodi, mille saate SMS-iga ettevõttelt SmartPost. Saaremaale on kohaletoimetamisaeg päeva võrra pikem kui mandril. Kohaletoimetamine Hiiumaale üks kord 3 päeva jooksul. Paki hoiundamine automaadis kuni 7 päeva.

2. Pakiautomaat Omniva – 3.8 €

Paki kättesaamiseks peate automaadi näidikuekraanil sisestama koodi, mille saate SMS-iga ettevõttelt Omniva.

3. Kullerteenus – 7.50 €.  Seda kohaletoimetamisviisi kasutatakse raskete ja suuremõõtmeliste kaupade puhul. Pärast kauba kullerile või kullerteenusele üleandmist võetakse teiega ühendust kauba kohaletoimetamise täpsustamiseks või teavitatakse teid kauba saabumisest teie valitud postiautomaati SMS-iga. Kuller toimetab tellimuse kohale tellimuses näidatud aadressile üks kord. Edasi te saate ise kättesaada oma tellimus teie linna kandekeskusse. Kohaletoimetamisaadressi ei saa muuta.

Kauba saamisel ettevõtete Omniva, SmartPost postiautomaadist  soovitama üle vaadata pakend ning väliste kahjustuste korral näidata see kulleri saatelehel või teatada kahjustustest kohe e-posti teel info@miki24.ee


TARNETÄHTAEG

Laos olev kaup toimetatakse kohale 1-7 päeva jooksul Eesti piires. Juhul, kui teie tellitud kaupa pole laos ja seda tuleb tarnijalt tellida, mistõttu on kohaletoimetamine etteantud tähtajaks võimatu, ning muudel juhtudel, kui õigeaegne kauba kohaletoimetamine ei ole võimalik põhjustel, mis ei sõltu ettevõttest Miki OÜ, teavitame viivitusest tellimuses näidatud kontakttelefonil või e-posti aadressile 2 päeva jooksul alates ostu-müügi lepingu jõustumise hetkest ning teatame kauba uue kohaletoimetamise tähtaja. Mitme kauba tellimisel sõltub tarneaeg kõige pikaajalisema tarneajaga kaubast. Kui te pole kaubast enam tarnetähtaja pikendamise tõttu huvitatud, on teil õigus tellimus tühistada ning teie makstud summa (koos kohaletoimetamismaksumusega) makstakse teile tagasi. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui selle põhjustasid kliendi antud ebatäpsed, poolikud või valed andmed tellimuse vormistamisel.